Thursday, January 24, 2008

忽然假期

我隻Railmaster出左隻Omega 50週年特別版全球限量157隻白金殼盛惠RM56,000大元正
Glashutte Original Senator Karree Chronograph
行左成日geh戰利品

大家都推惻昨日的大寶森節被臨時宣報為公共假期是大選前收買人心的技量但無論如可對我都係一樣要做presentation因Sandro要搭夜機番瑞士。見完Sandro就同Mag飲下午茶之後我獨自係Pavillion四違曠。曠完服裝店就曠手錶店Omega,Sincere,IWC最後連一直少去的Hour Glass都掃埋。在Hour Glass就比我發現左有幾隻Glashutte是兩萬樓下的好驚訝因一直誤會意為Glasshutte入門級唔會係呢個賈位羅。

個sales哥哥知我鍾意隻Senator Karree Chronograph就係甘落咀頭但老實講對著一隻由一間飽歷滄桑的德國老牌錶廠製造的精密手錶如可會唔不心動而入場費亦不太高只係有冇必要買jeh?

喃喃下都係唔好衰衝動於事就灑下個sales點知佢話會留一個星期比我。。。哈哈哈。最後後就去Polo Ralph Laurent買左件Tshirt然後去SWP羅Mag的生日禮物後就打道回俯。

No comments: