Monday, December 25, 2006

冬至啦。。。





每年一過咗冬就好快有新年的氣氛了。。。。以前小時吾明白點解我哋屋企甘熱都叫過冬﹐勿冬天吾係有雪落騎咩﹖慢慢大了就明白尼D節日同習俗係我哋D祖先轉落黎的。。。雖然無雪落好失望但係心裡就多佐一份優越感。。。。。原來我D祖先有甘尤久的歷史﹐ 訴而之後就都紀重視D傳統節日因想有翻D identity.

甘last friday早D走連班豬朋狗友笑我old school都吾採拒哋就返屋企食飯。。。飯後仲去咗新開離我家只有五份鐘車程的Jusco行街同買星期六BBQ的食物。

間野好惦woh,好企理又好行不過因新“屎坑”訴以好多人。。。。有濟使訴有D international fastfood 啦﹐ Pizzahut, KFC, Starbuck....etc.

No comments: