Thursday, March 08, 2007

樂善


好耐無好次今晚甘自己一個做到九點幾。。。。。好肚鋨當車駛出carpark之後就突然好想食豌捕滿刺身的飯。 於是想起“樂善”就駕去Plaza Damas......但以九點半吾知關左門咪。。。。試下啦。

點知去到門口見入便仲係人頭擁擁。。。。


一入就好習慣甘向左轉﹐Michelle ﹑見到我就招乎我但她說smoking section滿坐﹐甘我就指下D情呂坐﹐Michelle 就即刻話“吾吸得煙騎woh"......無訴為啦反正我無羅煙上黎。。。


等佐查不多15分鐘我豌刺身飯bento到左。。。。好有滿足感阿。。。


層問過兩位日本朋友究竟樂善正中無﹖答案是絕對正中東京口味絕無為本地人而compromise D風味同味道。。。

No comments: