Tuesday, September 01, 2009

加叻益記留連炸彈

幾廿年金柒招牌
Cashier櫃檯
對吾住冇靚靚坡璃廚窗只有一盆盆新鮮出爐嘅餅擺喺度賣
吾使吹虛有幾耐歷史睇下D Poster就知年代久遠
留連蛋達
前面的留連炸蛋及後面的叉燒餐包
所爲留連炸蛋是以牛油酥皮包住留連做嘅餡嚟焗
外面酥皮鬆脆而入面就喺軟焾焾嘅香滑留連蓉

以經好長一段時間冇自駕去東海岸,這次趁著@wilsonfkp的來訪及國慶長假就第一次踏上落成了好一段時間去東岸的E8高速公路. 可能是我肥大身軀内的喂食DNA作怪出發前我腦海就以經模糊地一直諗著留連炸彈呢樣嘢可能我以前每次駕車去東岸都會食的原因,

不過好可惜駕在新的高速公路時先發覺原來這新公路以不似以往咁穿州過省經過每個小鄉鎮而是一路二百多公理直達Cherating的。這下子我就覺得小小失落了因爲記憶裏去東岸最浪慢的就是那慢條斯理駕着車在那彎彎曲曲的公路上行使,而且最正喺能隨時停底在某些市鎮品嘗當地美食。印像深刻的就是留連炸彈與野生八丁魚(Patin)。

雖然新公路能縮短行程與時間不過我卻好懷念過往的那種浪慢感覺。去到目的地Cherating後與友人會合後就多次提起留連炸彈這件事並在Twitter上大事喧嘩可能有D推友會以爲我在吹水.....XD. 最後回程時不死心的再尋找最終在友人幫忙下終於記起並確定那家賣留連炸彈的店就在加叻(Karak).

從高速公路轉入舊路去到加叻大街我幌似從失憶中蘇醒過來因爲慶幸一切都冇變過而我一眼就認出那留連炸彈出生地"益記酒家". 其實留連炸彈只喺益記做的其中一款餅,其它的重有好多應有盡有。查實益記是間歷史尤久的廣東酒家與KL一D老字號例如适園同玉壺軒同樣級數只喺後兩者以經到殘存嘅地步。

除咗做餅它的廣東菜亦不錯甚麼鹽焗雞,掛爐燒鴨,紅燒水魚及各種面食例如生蝦生麵一律都有。要嘗試早年的廣東菜式古早味就去一趟加叻啦。

No comments: