Saturday, July 14, 2012

雙底飛機餐

上星期去了省城一趟而繼上幾次一樣我選了坐國泰, 雖然貴亞行小小但差距不大. 其實亞行的票價再加燃油附加費同稅然後又叫餐飲同行李費的話與國泰機票真的分別不大但國泰勝在服務好坐位舒適.

國泰網購機票時除了坐位亦可選擇餐飲, 如素食者可訂素食而有某病患的如糖尿病可選底糖分餐. 我今次就貪得意選了個底脂底膽固醇餐試試.

本來不抱望會很美味因為雙底餐我諗肯定是冇味冇道. 但出呼意料哋雖然不算美味(飛機餐根本與美味冇關)但就絕不難食. 兩程主菜都係雞胸肉, 去時的是煎雞胸扒配焗薯仔而回程是雞胸肉串燒(kebab). 餐包就兩程都係麥包配菜油, 而甜品亦是底脂少甜, 我很欣賞回程時的豆腐花很好吃.

建議各位朋友有機會可試試, 等我下次旅程再試其他餐再與大家分享.

No comments: