Saturday, October 18, 2008

Samsung Innov8 Run


昨日聽完老友Jonathan的Podcast講到Blog似乎以成為新的市場推擴的新渠道的同時亦收到Samsung的邀請email關於三叔的新旗艦機Innov8的尋寶活動。而這個blog就係要參加這活動的指定動作。。。阿J我人年紀大好貪心的三叔佢會送三架機而我又想要只好折腰羅。。。hahaha。。。如果羅唔到free嘅以我上次參加Samsung活動的經驗佢地都會抨抨地半買半送的。

其實據我了解除左Samsung之外在大馬諾記都係用好多blogger做宣傳㗎而且諾記仲大方會請一些所謂star blogger去游埠嘆世界順便睇新機。

不過我有野要講羅。。。好多呢D咁嘅function都著重年輕用家其實一些例如我呢D中青其實更加要target因好多都係周不時援機而且又銷費得起。。。我身邊有太多例子。

不過話說回頭呢架Innov8真係有D令我心動因有個8MP的相機又行Symbian S60最新版本只係因佢係Samsung出品而Samsung一路來的Symbian機都唔係好掂所以還是猶疑。如果Samsung真的選我參加呢個活動那就是最好的方式樣Samsung來改變我對它的偏見不過亦同時好危險因如不好我會講真話的。。。。但是如有部機在手唔好的都變好羅。

No comments: