Monday, June 29, 2009

旺角銓滿記

太肚餓啦麵食完先記起要影相
瑞士雞翼
冰鎮介蘭
冰鎮介蘭-好鐘意D顔色
上湯煮蜆
醬爆象跋蚌
蒜蓉聖子
豉椒帶子
豉椒帶子
鮑魚煮雞
鮑魚煮雞
蒸石班
蒜子薰雞

去香港喜歡坐早機因感覺上好似果日冇蝕到,十八號到步亦只不過喺下午兩點中@wilsonfkp嚟接機然後就一齊去酒店check in。安噸後就同佢去食@jonathansin推介在尖沙咀香賓大廈的豬頸肉之士汁撈麵...好鬼死正之後就因實在太熱而局住要買D短褲T恤。搞完一大輪以夠鐘去@gary_hkpug安排的飯局。

今次飯局喺向旺角新填地街的銓滿記,我第一次去而地點就晤喺旺區不過環境就絕對好過好多旺角茶餐聽因爲好乾淨而最重要喺冇乜難聞氣味。原來@gary_hkpug與老闆安哥喺老友而且一早預訂由安哥fak版所以上菜前冇人知當晚食乜。

傾下講下然後人齊上菜由頭一道冰鎮介蘭到最後的蒜子薰雞大家都食得開心。大概大家都冇預計一間貌似茶餐聽喺正朗豪方後欄的小店能煮出大酒家菜式。有幾會希望能再一嘗安哥的手勢。

No comments: