Sunday, July 12, 2009

小白-我的Olympus PEN EP1

Olypus舊年公報時的概念機圖片

自從舊年Olympus發表了它的Micro 4/3概念機後我相信好多玩家都好似我咁對Panasonic的G1興趣大打折扣零願等O記部新機因爲實在靚仔又細部。終於等咗差不多一年喺星期四幸運的晤只買到一部屬於第一批貨的EP1而且仲係人哋訂咗晤要嘅白色版。

EP1咁受玩家追捧除咗喺O記第一部Micro 4/3系統機種之外主要喺體積細而且外型經然喺玩複古向O記非林時代的PEN系列機種致敬嚟個retro設計。咁究竟Micro 4/3喺乜東東呢? 佢其實喺一個冇反光鏡嘅"SLR"又或啫簡單講EP1喺一部可以換鏡嘅DC. Micro 4/3喺統機種仲有一個優勢就喺可以通過不同轉接環來用一大堆市面上的4/3鏡,甚至一D M mount經典鏡例如Leica同Voiglander都可以玩。

當然以我新屎坑性格一定喺會急不及待去試機,所以今一晏晝去咗Kuala Lumpur Orchid Garden同舊火車頭試拍。而我最開心喺因為EP1有個大mon所以我可以隨心所欲的用6:6格式影相。




No comments: