Wednesday, August 05, 2009

忽然錶敘





上個月某日收到香港錶友Son的電郵説他有幾位小沛發燒友來馬遊玩問可否與我聯上,我欣然答應了。其後與Mark聯上相約好地點時間後就依時掛約,其如兩位朋友份別喺Eric與Vincent. 三位朋友非常好客當晚酒水不絕而一如以往當小沛玩家走在一起就是雞啄晤斷的在談錶經。而當晚最高興就喺能一睹Vincent那隻47mm的PAM217,真的是沛王之王名不虛傳。

8 comments:

Daisy said...

這是......膠友指定用錶嗎?

Chiewata said...

咁又晤算嘅只喺一隻俾人over glorified嘅軍錶囉仲要喺冇乜戰績嘅意大利海軍突擊隊。雖然喺全世界第一枝水底運作嘅突擊隊不過就只喺鬼鬼鼠鼠咁炸沉幾艘船囉....XDDD. 都喺佢哋D後代好嘢將D咁屎嘅嘢重新包裝咪搞到我哋呢D無知亞州人當寶囉....XDD

Daisy said...

真係要有番咁上下大隻手先至帶得好睇啊

Chiewata said...

晤一定架宜家好多女仔帶架貪佢oversize吖....XDD

老卢 said...

永远搞晤清楚submersible Geh分别。

Chiewata said...

占哥,
好意分咋個bezel有marking嘅就喺submersible. Luminor同Radiomir都晤會有marking嘅....XD

老卢 said...

占哥喺晤喺指我?
如果喺,我捻你误会啦。我geh意思喺194又好,285又好,你D资深玩家不解释,斋睇我搞晤清楚。

Chiewata said...

哈哈打錯咗添,
老實講我都成年冇掂呢樣玩意我都喺甩甩哋吾可以一下睇出要對下catalogue先認得出。