Sunday, October 25, 2009

貼心的椅子-Think Chair

椅子的hydrolic係統
adjustable height, pivot and depth of arm rest
adjustable seat height, backrest tension and angle
adjustable seat depth
mesh backrest
adjustable headrest

我哋大多數人其實每日都要花好多時間坐喺度做嘢但我哋卻大多數吾多理會我哋坐咩椅只會求其有就會坐。其實一張好嘅辦公椅是好重要因爲這直接會影響我哋嘅建康由其喺脊椎。那甚麼是一張好嘅辦公椅呢?好的辦工椅最重要是跟矩人工力學設計(ergonomics)最緊要能承托脊椎而吾受太多壓力而產生脊椎痛等問題。

現時世界上最複雜最好嘅辦公椅是Herman Miller的Aeron Chair 不過我卻不多喜歡因覺得太複雜太多adjustment要搞先能就啱D位。我自己坐咗兩年嘅喺呢張Steelcase嘅Think Chair 鐘意佢吾使搞咁多嘢就能自動按使用者的體重將各主要部分嘅tension作出調節吾使煩, 其次就喺價錢只喺Aeron的三分一.

各位朋友喺時候敗少樣gadget然後敗番張舒服同識Think嘅椅子啦。

No comments: