Wednesday, November 24, 2010

Macbook Air皮套之演練


終於忍唔住敗咗部Macbook Air 11",對我嚟講呢部已經是蘋果電腦在產品設計上的巔峰之作。其他不說,就單單那比一張A4紙還細小小的全鋁unibody設計以值回票價。這麼 sexy的外殼再加上蘋果的超簡約設計,試問又怎樣唔令人心動呢?

要配上這麼棒的工業設計小弟不敢怠慢,立刻設計並且星期日開始動手做個靚靚皮套來好好保護佢。選料方面亦為配襯這驚世之作而用上了舊年買但一直不捨得用的朱古力色厚軟皮。設計方面就機本上是原用上次做iPad皮套的四方型文件夾設計。但在皮扣上就用了小小流線型加翻D古典味,平衡翻個方型嘅硬朗。

2 comments:

SkyHorse said...

Haven't got an eye on the real product yet but it definitely has the BITE ;-) (the apple bite)

leo said...

wow so nice ..i like it very much ...