Monday, May 07, 2012

懷舊書包Cambridge Satchel

四月尾訪港探太座,佢送咗個好靚好靚嘅包包畀我。系佢從The Cambridge Satchel Company訂購嘅15"啡色皮懷舊書包是以補償我當日hea遊曼谷時冇買到我睇中的pre owned皮包包(點解唔買?一是慳錢,二是泰國喎而且pre-owned好驚呀)。點解我堅持叫書包因為我讀小學時學校就是派發呢種satchel做書包不過當然唔系真皮做。無論如可這包包我是愛死了由其那濃濃嘅皮味,用嘅牛皮好靚而且懷舊款式好啱我呢D老餅^.^. 重有唔記得提,個包包有我個寶號架(雖然好邏不過我鐘意XDD)






No comments: