Thursday, May 10, 2012

翻兜泡菜相機-Samsung NX11










話說星期三下午提早離開公司為了避開星期三時常出現的大塞車,半路又身痕駛咗入Mid Valley逛下。行咗陣見冇乜野於是準備走人,經過Harvey Norman見有大減價於是行咗入去岌岌。心諗都真系無聊因為Harvey Norman唔會有咩令我有興趣,不過今次卻例外。喺相機部畀我發現有三部Samsung NX系列相機做緊特價,分別系NX200, NX10同NX11而當中NX10同NX11系同樣價錢都是RM1299配定焦20mm f2.8餅鏡。


因早前玩過一陣部NX10感覺良好所以有點後悔賣了它,由其掛念支30mm f2.0,依家見到NX11賤賣RM1299冇理由唔心動。即時用Instagram出了個tweet而且與推友開始討論,而我亦離開Harvey Norman等自己冷靜下。隨即上網查看以發報的NX20規格,發現除了1/8000快門,內置wifi同20MP外其實冇乜分別。但這部14MP的NX11卻只是一部S100的價錢實在太及引,問明是原廠一年保養而且sales哥哥真系好積極想將這廠底貨賣出並肯送我兩張8GB的SD Card. 可見Samsung想打入EVIL市場真系仲有好長路要走。

No comments: