Friday, February 29, 2008

Camper Twins


等左成兩年都買唔到一對Twins事關Twins雖然不是很量版但就每季只係出機個款而且貨唔多再加上不是每個地方的Camper都有同一款買。舊年年未游港時曾到九龍塘又一城的Camper去溫Twins但就係冇緣因鐘意的就冇size有size的我又唔鐘意。

今晚係Alexis食完晚飯後本打算去Zara的但路經Camper時就發現翻左新一季的貨就行入去岌岌點知那兩對Twins就擺係最前的display table上我就好緊張的即時叫個sales姐姐羅使兩對過我試.

老實講兩對都想買但那對啡色的就好"twins"羅一眼就見到那鴛鴦色而個鞋頭design就同我其它兩對Peu好相茨。最終都係揀左那對Twins Afelpado Cemento是白色的要細心睇先發然那左右鞋的花紋原來唔同的。......好開心呀.

No comments: