Saturday, March 01, 2008

環頭與街市



我同Mag都唔係甘鐘意出席D供應商的function因唔係好想見到D平時大家都係道打生打死geh行家但去到呢D場合仲要好虛偽的係到扮使friend講埋D無為野係道晒時間。

旦凡事都有例外的一些strategic suppliers的function我地都係要比面去show下faces羅。今次Teknion搞的product launching就因Vanguard的高層盛意權權甘打電話黎請就點避都避唔到。於是今日下午搞完T2的site visit就去Garden飲茶然後shopping之後就先去係KL Hilton的Teknion新產品launching。

身為全球五大office furniture生產商之一,Teknion的launching就一定有水準........食的,飲的與娛樂的一應俱全無眉不至。

Ironical的是果兩個新產品一個叫District另一個叫Marketplace如果用我的市井廣俯話翻譯就變做"環頭"與"街市". 還看周圍的環境真係幾次"街市"咁D人一堆堆的各有各的"環頭"係道吹水.

No comments: