Saturday, April 05, 2008

要做"Shift"解放軍嗎?


昨日一早收到網友yeapch的通知HTC Shift正式發售了而下午亦收到Eaton的電話叫我過去MV睇機於是就提早收工去一親這部HTC的驚世傑作的芳摘。第一眼見到個packagesi時真係忍唔著嘩左一聲因實在華儷HTC真的在branding同packaging進步神速。第一樣試的更係cold boot啦因網上實在太多平論認為用笠800Mhz的CPU黎行Vista好唔掂而我自己都係咁認為但cold boot後唔多覺好慢可以接受但這是空機boot裝了軟件後就不得而知。

第二樣試玩的就更係是那Shift最特別的SnapVue,好用因instant on唔使等boot機就能查看知了但就功能有很或者簡單一些就是一個被瑣了好多功能的Window Mobile最慘係又唔可以讀取hard disk及SD Card的知了真係被佢激死。

再黎就用我自己的sim card試下個內致的3.5G HSDPA功能,部機好快detect到個network而上網速度都幾滿意。整體來講部機係比網上所傳的好得多只係價錢貴左一些同個SnapVue如過係full WimMo及可以讀取個HDD就更加吸印。

本來對Shift冇勿興趣的因覺我部工人舍都幾好但回家後再讀清楚在Modaco由Paul發表關於"解放"Shift"的文章後就真係幾手痕。呢位Paul兄真係好勁他成功將SnapVue還原變回Window Mobile 6.0再將WM6的核心軟件按裝翻落部Shift上然後亦成功樣SnapVue能夠讀取HDD的檔案。

No comments: