Wednesday, July 02, 2008

諾記E71





所為江山易改本性難移,昨晚老髦病又發作。事原下午看到網友post話諾記E61i的升級版E71以開賣於事就雞咁腳約埋鹹蛋超人與蜘蛛人一起去入貨。

哪本來真係諗著睇下就算因係網上睇到張相都係一般除左個外型幾討好之外。點知當部機羅出黎後就愛不釋手因實在太靚啦而且手感超班因真的是鐵造的。個spec就唔使講啦Diamond有的它都有只差個640 x 480 touch screen詐。

諾記仲細心到連皮套同手繩都襯埋仲送張2GB的microSd內裡有些bonus軟件如MSN Messenger等。跟機仲有新版Nokia Maps同Quick Office可以edit的full版而其中Nokia Maps的好用程度直迫Garmin XT.

以一個開心的N82用家我當然希望部機有個5MP自動對焦相機再配xenon flash啦但可能要等到出年啦不過諾記都算係咁啦整個3.2MP的cam仔仲有埋led flash好過冇。

No comments: