Tuesday, January 27, 2009

08港冬季美食之旅-雞蛋仔,蛇羹,石磨坊

光顧完強記就急急腳趕去灣仔meet Stella同愛姐因早前約定去錄iPhone熱見面後就一齊去掃街買野食。因我說未食過雞蛋仔於事Stella就帶我哋去灣仔電腦中心附近的店度買據雞蛋仔權威Stella姐呢間可算喺港島數一數二的人氣之選。

買完雞蛋仔我哋坐巴士番MRHK喺觀塘的總檀落車後唔知邊個發起話要食蛇羹於是我哋又掃埋蛇羹。上到總檀連埋台長,Bearbear同西丸子一共六個人開開心心的先開餐後錄音。呢次食嘅蛇羹與上次唔同喺多咗碗藥材湯而喺好好飲不過唔敢飲咁多怕流鼻血因天氣實在乾燥。

錄完後愛姐與西丸子先行於是我哋四個就去咗石磨坊宵夜。石磨坊是間連鎖式的甜品店買的是比較偏向中式的甜品及糖水而與一般香港甜品店一樣味道適中不太甜我好鐘意。最令我印象深的是Stella叫的落神花果凍雜果沙律真喺好正。

No comments: