Tuesday, January 27, 2009

08港冬季美食之旅-完結篇

最後一日搭中午機回馬臨走時去光顧了赤臘角機場內的美心整番碗細容及一籠臘腸卷。

一連咁多篇的08港冬季美食之旅以完滿結束好多謝香港的所有朋友在我訪港時的熱情招待又帶我去玩又帶我去食好野仲有禮物收真喺唔話得。要多謝Marco送個GX200自動lens cover卑我, 台長同bearbear送個比上次送還要大的Hoegaarden啤酒杯,要多謝Stella送嘅iTunes gift card. 其實除了呢次D禮物其實我每次嚟都有D野收嘅但無法盡錄只好向各位再說多謝。

有人問我時常游港唔厭嘅咩?對我來說我比較喜歡深入的去了解一個地方認識一班朋友好過去果D十日游十一個國家嘅鴨仔團。

No comments: