Friday, August 22, 2008

錶王



二十號傍晚慕著大雨去參加Panerai在Cortina Watch位於Starhill總壇搞的小圈子聚會主要是晒冷今年六月剛剛在瑞士Basel的SIHH所發表的部分錶王。除了去柴娃娃之外我另一任務就是為LF及HYW做探子看看有唔有他們要的型號番貨。因我們幾人是猛車邊托一位貴賓朋友的福先有機會被邀請於是不奢望能有機會能一親錶王的芳澤。

到達後更係死都整番杯靚野飲下先然後yak幾件finger food醫下肚但第二舊野都未吞AC就神神秘秘的叫我同Davidz去店後的會客室然後就羅左164,113同104比我地看。

於是我就立刻致電LF及HYW但可惜後者真係無緣於104並無接電但好彩LF就連隨認購他等了很久的113. 因當晚是不能買的要等明天先能交易我亦有向LF建議我幫他先付款但他說不用如明天不夠人快就只好認命。

另我驚訝的是在那會客室竟陳列著幾隻Nubeo真奇怪。。。anyway Nubeo唔係我杯茶只是驚訝jek。

神秘完畢AC就介紹駐大馬的Panerai高層比我地認識(他真的很高。。hahaha)還特地show我手上裝了那條我曾為一位友人創作的grunge vintage皮帶比阿高層看。我就當然不好意思啦但阿高層哥哥都真係salesman本色亦裝作得很欣賞的模樣還叫我除給他看。。。好野要向他學習。

因大雨所以冇乜人咁阿高層佢就大方的為我們幾位柴娃娃講解當晚展出的幾隻錶王之王我們亦老實不客氣的把那些working prototype試戴玩盡佢。老實說如果當晚唔趁火打劫試戴我相信我呢世都唔使諗再會有機會羅。

講左咁耐究竟有乜咁吧閉?哈首先係2008年新出的全黑ceramic case的manifattura用P2004的PAM317,然後係用接近鑽石硬度的DLC做的經典PAM026 Daestro左手仔一次過生產500支買完係咁先。見我地留晒口水阿高層直情唔理我地感受的把今年限量之王PAM309硬塞落我手上。。。天呀這家伙簡直是美得不能再美,47mm 的titannium case把Radiomir的美更提升幾級.

Panerai將會在今年K字頭的鋼帶款式全線換使新設計而看見那隻299用了新鋼帶真是好看。本來以是心滿意足的但Davidz眼利看見櫥窗內還有一隻47mm的Submersible於是AC把它亦都那出來比我地"淫慾"一番。。。這隻307是今年的LE除了47mm的重大身軀還有個depth guage的它粗獷都真係冇得頂。這晚真的要托那場大雨的福我先能玩盡那幾支錶王因如果冇落雨果D大馬沙黎到便度有我地呢D魚蝦蟹的份啦。

發了一個多鐘夢後就拉隊離開然後我們就先去吃Hanchoon的炸雞然後去Waikiki度劈羅。。。kakaka。。。死性不改。

ooops 唔記得講就係Panerai今次死咁大方door gift竟然比一人一件非賣品的意大利製Polo Tee。對Panerai迷黎講呢件野直情好次"皇馬褂"咁啦,不過小弟四肢發達著唔落。。。只好做收藏品羅。。。。就連裝door gift個購物袋ar都少見啦雖然我係兩隻Pam仔睃主人我但我都係頭一次見。

雖然係猛人車邊柴娃娃充大頭鬼不過能試下旭下都七八萬一隻的手錶自己爽下對我黎講都好心足架啦所以那晚我成晚都"好高興"........ :)

No comments: