Saturday, August 30, 2008

架生與秘笈


自從開始自製皮帶以來一直為找不到適合的工具而四處尋找。終於樣我在三星期前找到一個在花旗國的皮具製造工具供應商叫Tandy Leather,是間老字號供應各種有關製皮具的各樣用品及工具。

有些工具我識有D都唔知係乜於是就揀左個全包package,有齊晒我要的及唔知要唔要睃。。。hahaha....洗D冤枉錢檔交學費。我仲訂埋三本關於製皮具的工具書。。。。結果搞左一輪後又要加運費又征稅終於係星期二送到。

搞笑的就係打開後發現所有用具都係Made in Taiwan的。。。。hahaha。。。。Davidz就語帶雙關的話我應該慶幸唔係Made in China...

1 comment:

愚者行 said...

你有好特别的Hobby。。。呵呵。。 Cheers!