Saturday, September 06, 2008

中華巷三寶

中華巷熟食中心

現煮現造的新鮮樣豆腐
中華巷三寶之其中兩寶
中華戲院的舊址
茨廠街有名的炸番薯蛋

今日本來Ralph約佐我去食霽的但原來個"大拋和"擺烏壟睇錯日子而取消了。那我只好把去買皮料的行程提前但因未食早餐於是就想到去"中華巷"吃brunch. 中華巷其實是茨廠街後面的一條後巷而它的尾部是連接著茨廠街街市的。原名是Madras Lane但點解叫中華巷呢?。。。那是因為以前有間中華戲院係條巷度但以在二三十年前被火燒了。

在條巷的尾部即邵氏大廈後門處有很多熟食檔而最出名的就係中華巷三寶即豬腸粉,樣豆腐給咖哩雞叻沙。今日因陰陰天又微微細雨好鬼moody就最岩搞懷舊於是就揀了我小孩時最喜歡的豬腸粉然後再叫幾件樣豆腐。老實講味道就唔係以前果回時架啦不過勝在仲有果種feel羅。

食完左還坐左一陣燒支煙緬懷下從前的點點滴滴。。。好鬼有feel羅。離開後就行去柏屏方向買皮料但路經薪九余處見那買炸番薯蛋的有開檔於是就買左兩包。

去到皮料店個老板見我這外行人又來比佢老人家膛都唔知幾開心。。。但他與那識講廣東話的外籍員工又真的膛之餘幫我溫齊我要的dye,LV皮給麻線。。。還有bonus的花鑿。

No comments: