Sunday, January 18, 2009

08港冬季美食之旅-豉油西餐







在時代廣場hea完後有些肚餓於是就在銅鑼灣附近搵嘢食。在漫冇目的行下睇下的情況下其實晤知自己行到邊忽然看見一家門面看起來很懷舊的餐廳但看落晤似喺古老當時興果種retro design而真喺似喺六十年代就喺度果種。這就引起我興趣了因非常明顯是家老字號,行近再睇真D原來門口貼咗好多明人endorsement的海報。而其中有蔡san舉起母指説太平館是香港歷史的一部份我突然想起蔡瀾層在他的飲食節目介紹過一間豉油西餐廳難道就喺呢間於是晤理三七二十一入去試下。
入去後睇下環境再看餐牌好肯定是蔡San題過的哪家有名的豉油西餐廳。還記得他門的瑞士汁獲得很高評價於是要了個瑞士汁炒牛河以及那有名的瑞士雞翼吃後真喺名不墟傳由其那瑞士雞翼真喺正到我將伴碟的薯仔猜爛來撈埋D汁食到亁亁淨淨。這餐廳還保留了一些非常枝整的舊式西餐廳practice例如我叫杯熱零茶所用的經然晤喺茶包而是茶葉然後還會有個小filter格茶渣。
事後上網查下原來太平館真喺晤簡單是家在1860開業於廣州有百幾年歷史的老店絕對値得推介。

1 comment:

danRyan said...

下次去中環總店試試, 水準高D.