Tuesday, March 06, 2012

巴里Biku茶居

我同太坐都吾係好outdoor果D人基本都係宅夫宅妻深居簡出,這次破天方單車歡樂遊都以經係創舉。話説喺巴里第三日下午無所是事於是小弟爲食癮起想去下午茶,上網發現原來Bulgari Hotel有下午茶。本想幾歹就幾歹燒賣就燒賣收USD40一位都唸住去虛榮下但太坐就限止我,佢話因路途遠(45分鐘車程)去到以太晏同埋實在太貴。

後來在網上發現有好幾個blog都在讚一間叫Biku的Tea Lounge的下午茶了得,一查地址原來離酒店不遠於是同太座去探虛實。

這家茶居(tea lounge)是坐落喺Seminyak區,一個稍爲upscale D嘅區,呢度有好多小茶坐同賣各樣服裝,皮具,家具等嘅小boutique蠻有趣的地方。而Biku就是開喺一間據説以有150年歷史的抓哇式(Javanese)的古老大屋内. 去到門後一睇個隔局我同太座對望就知今次押啱咗,就算吾好食影相都超chok.....XDD.

這裡一個傳統英式下午茶餐只收Rp85,000 (RM30) 就算upgrade個茶葉要premium selection亦都係Rp100,000實是很低食,我要了個本地出產的Agung紅茶。茶餐除了那傳統的三層糕點及紅茶外還有一杯新鮮草梅,糕點水平是中上的比起我在香港W Hotel吃的還要好。 由其是他們的scones是口感與我所食過的很不同,口感似麵包很spongy同吾黐牙,這是我繼KL文華後吃過最好吃的鬆餅。(其實亦不是吃過很多).

但美中不捉是、因這裡只有風扇冇空調而又因落大雨大部分門窗關了,所以室内顯得有點焗。雖然係咁不過還是影響不了在這古老大屋飲下午茶的雅興因爲呢度實在太好feel。最後是要讚這裡所用的茶具餐具,實在太精緻啦由其是笠住茶壺的那茶壺套,太可愛了。

Biku Restaurant Bali
Jl. Raya Petitenget No. 888 Petitenget Ph. +62 361 8570888
http://www.bikubali.com/



















No comments: