Wednesday, March 07, 2012

時毛當古老用 - Lomography DigitaLIZA Scanning Mask

呢排真係窮到燶本來以經禁買玩具忍得好辛苦,點知上周行過Tokyo Street吾覺意入咗去The Click Shop見到佢哋有DigitaLIZA 135 同 120嘅scanning mask有現貨, 於是衰咗跌咗好多錢。

雖然話係要另外畀錢買scanning mask好似好戇居,不過Lomography出嘅呢兩舊嘢又真係幾正。可以scan full bleed之餘,仲解決了擺非林落mask度呢個高難度動作。由其係啱啱洗乾嘅120非林,如果冇呢個mask,要將好似尤魚鬚咁嘅物體擺平,有時真係想喊。

不過我想分享嘅吾係關於scanning這部分,想分享嘅係我發現用DigitaLIZA嚟當printing mask用嚟曬index print都幾好用。不過話説回頭,點解我會咁用係因爲小第只係個"差不多先生"業餘兼多餘玩家對成像要求吾高,因此係冇用專業index printing mask的所以先會用DigitaLIZA.

小弟冇用過專業index printing mask不所以吾知分別有幾大。不過就覺得用DigitaLIZA有個問題就係非林與相紙之間係會有大概1mm的距離。所以曬出的index print係有小小鬆矇不果吾細心係睇吾出所以我收貨。



每次都覺得lomography嘅包裝得個靚要開好麻煩,收翻埋仲麻煩

 開廂後試玩
 這倦120小弟上星期沖洗但即使用easel夾住都仲好似尤魚鬚捲埋
 好明顯負責設計DigitaLIZA的人一定受過唔少擺平非林時的煩惱所以先設計出咁好嘅解決方法
 多得DigitaLIZA所用的茲石當在我的LPL easel上作業時這mask吸得好穩陣
 輕輕鬆鬆就把非林擺平XDD
擺好相紙準備暴光(在黑暗中進行)
 我部老爺Kaiser方大器....愛死它^^
 剛才說過DigitaLIZA嘅茲石系金屬easel上系非常有用可以吸住張相紙
 我用10 x 12"相紙每張分3張每張差不多系4 x 10"啱啱好印一組index print
 校果我唔識分不過對我以經足夠











No comments: