Friday, October 05, 2012

Smena 8M 鏡 X NEX 5N - 暴力改裝篇

玩老鏡配無反相機以有一段時間,從第一部無反Olympus EP1開始就樂於玩老鏡不睠。但最近對玩一些現成買到的手動鏡以經冇咗之前咁有興趣但一些神級改鏡大師的作品又買不起。最近在Mobile01爬文發現了Jackslai大大的文 ,他的改鏡技術出神入化看到我如癡如醉。 幾乎爬了他所發表的所有文章但可惜有很多篇圖以不在。

爬咗咁多文自己亦手痕想試下改鏡但望望自己dry box裡選擇吾多,咁啱有兩部Lomo Smena 8M喺度而亦不是甚麼貴價相機就算失手不可惜。Smena 8M是前蘇聯時期大量生產的廉價相機,現係好多Lomo玩家的喜愛analogue相機之一。全手動,估惻對焦鏡方面係40 mm, f/4, 3 elements鏡組合,而機身係全塑膠做。機身主要是film carriage同一個簡彈的觀景器,hotshoe亦是冇contact的要從快門處接縛sync cable才能啓動閃登。

 Smena 8M 的正面
 打開後蓋後是簡單的film carriage
把中間上下的兩夥螺絲鬆開就可把鏡頭與機身分開
鏡頭與機身分開後清楚見到快門的mechanism
由於是打算要將這支鏡配上NEX用而NEX的所以這快門部份係要拆除
將最頂層的快門部件拆去後就可看見三塊快門葉,其實後來先唸通原來不用再拆下去只要將快門葉攞走即可其他嘢可保留。但拆得興起我最後是將成枝鏡支解咗XDD
被暴力支解了的鏡頭慘不忍睹
將多餘部件拆晒後(再強調吾拆都得)從新裝番枝鏡
其實在網上我搵吾到關於Smena 8M的法朗距離資料所以就求其用個L39-NEX接環試下,試後發覺是可以用
 但未接合L39-NEX接環時先要解決這些凸出的部分
 用磨刀石將凸出部分磨平
用膠紙將鏡與接環黏好
完成但不能做到無限遠對焦
 Test Shot #1
 Test Shot #2
 Test Shot #3
 Test Shot #4



No comments: