Wednesday, October 24, 2012

Moleskine Words Workshop @ Kinokuniya KLCC.....我的觀點


自從五年前的某日搭上了Moleskine呢個品牌後就一直鐘情到今時今日, 而太太亦是標準Moleskine迷。所以上星期初她得知Moleskine喺KLCC伊紀國屋(Kinokuniya)有個Workshop時, 就"強烈"要求要參加上星期六的名為Moleskine Words的活動。

要參加不難只要在伊紀國屋購買任何Moleskine產品就可參加這workshop. 這workshop是要參加者利用會場提供的印章, 在一本免費派發的Moleskine Cashier筆記簿上創作一個故事。 故事主題係隨你喜歡, 創作完的昨品會被展覽而你亦會免費得到另一本cashier記事簿。

其實這是個對Moleskine迷來說是極之重要的一個活動, 但可能宣傳問題或KL的Moleskine迷人數不多所以場面比我想像中冷清, 看了心酸。

在場的Moleskine工作人員雖然好親切好熱心。 但明顯哋在我參加workshop時的觀察,是product knowledge訓練不足或可說是不懂這品牌是甚麼。 要知到Moleskine賣的不是純粹筆記簿而是生活品味講得俗D就係要chok.

但我眼所見, 他們並冇對一些好奇來看的顧客sell這品牌背後的故事(是這品牌的最有價值selling point). 只是草草說了活動詳情然後話係賣筆記簿。我的天啊這是災難啊, 當然有客人說"so expensive"是意了中事。

用這筆記簿的, 一係就真係喜歡他的品質及分門別類的各樣專門用筆記簿, 再唔係就係好似我呢D扮嘢死要chok, 如果唔係貪佢chok使乜畀咁多錢買佢喎。

Moleskine各位同事睇得明我呢篇半鹹淡廣東口語blog的話,這小小意見當係送嘅。。。XD

講完。













No comments: