Monday, November 13, 2006

馬六甲遊之旅館篇






















以經十年無去馬六甲旅遊﹐工幹就時常去但係心情吾同甘自然D野都會吾同啦。
今次可能係年紀大咗﹐訴意覺得馬六甲有領外一範風味。呢次真係覺得馬六甲的獨特吾靜只係”紅磚屋“同A Famosa 炮台甘膚淺﹐而係它好多其它不起眼的建築﹐飲食文化同猶久的歷史。For example, 馬六甲有中國竟外其中一個最原整的廟宇健築群” 青雲停“建於1600年間。馬六甲亦有全世界絕無僅有溶合左中國﹐中東同印度的建築藝術的回教堂。
飲食文化方面更加interesting啦因為幾百年前我哋D中國黎的祖先以經搞Fusion Food啦﹐Chinese 加Malay併D Portugese﹐你話勁吾勁啦。

今次我個fren因知我爛有文化甘就booked咗間boutique hotel我嘆﹐間旅館叫”Hotel Puri” (富禮客盞) http://www.hotelpuri.com/。
呢間旅館係用間舊騎Peranakan的大宅改建以成﹐好有南洋feel 同埋玩fusion玩到出神入化﹐係中西同馬來建築騎混合體。
你會體會到當年個主人係幾有taste因為無好glamorous的感覺指有好subtle 的elegance 同great attention to details. 我最贊嘆的是那木造的curve staircase.
以吾到RM180的價錢可以住係間”活文物“裡住一晚﹐而且種可以係個甘優雅﹐寧靜同古撲的”secret garden"裡享受一個buffet breakfast有可以同三五知己談天說地過一個sunday morning真係覺得很舒服。
重有就係成間旅館都有Wifi coverage ....... 真係古今拼全。

No comments: