Thursday, May 08, 2008

香奈兒 x Za姐

Zaha Hadid's sketches
Sketches for The Peak Competition
Vitra Fire Station
Chanel Mobile Art Museum

自從開blog以來並冇講過關於我本行的野今日就開番個雜談係列吹下水。見到關於Zaha Hadid在HK搞的Mobile Art Museum好鬼有沖動想去一倘睇下因本身對她的作品一路來都好鐘意奈可俗務纏身不可以那麼灑脫。

第一次在雜誌上見到Zaha Hadid的作品是二十年前, 那是一篇刊登在The Architecture Review關於她在The Peak的competition裡得獎的作品review文章。我當時只是個對建築學充滿熱誠的建築學園一年級學生,還記得我被Zaha Hadid那幾幅好抽像的conceptual sketchs深深的吸印著。

實說當時我邊有可能會明白她的設計概念如說有都係講大話辦野蔗,但吸印我去繼續主意她的作品是她那些招牌conceptual sketches又次 abstract art又次iso圖。有些Picasso次cubist painting又有些Kandinsky的影子睇睇下又有一D蘇聯Constructivist的element好鬼棧。

讀建築的就個個都知這行係好難一步登天要成名就要付出好多青春同努力慢慢磨出黎的。Zaha Hadid亦唔例外她雖然贏左The Peak個competition但最終都係冇起而且佢大姐D設計就算今日二十年後都係咁in係當時真係只叫好唔叫坐冇乜邊個敢起, 而因這原因她一度曾是洛陽紙貴的paper architect.

一直到佢終於遇到她的伯樂,就係辦工室家具生產商Vitra比個機會佢設計及建起立於Vitra德國廠內的fire station. 自此之後阿Za姐就一飛沖天仲係2004年羅埋Pritzker Prize同一眾大師一齊上神檯。

No comments: