Friday, January 02, 2009

08港冬季美食之旅-HKPUG Nokia 5800之夜

今次以是我連續三年來港參加HKPUG的聚會由當初純粹為gadget而來變了是每年嚟探望D老友記。所以當晚部Nokia 5800我真喺唔喺好深入的去試玩。當晚的活動係向坐落於朗豪方側邊的一棟大廈八樓的Elsie Cafe。這是間典型的香港特色的樓上Cafe不算大間但就非常之有home feel而D野食就中中地啦唔算太差。這晚聚會班老友記差不多嚟齊之外還認識了幾位新朋友計有Issac, Raymond, Johnston, Stella同愛姐。當晚好熱鬧除左上嚟玩5800的會員外仲有好多位有知名度的podcast,blog及twitter玩家都有嚟捧場。

3 comments:

石先生 said...

新年快樂!

Chiewata said...

石先生多謝光臨我亦你的blog裡搵到樣好野羅左過嚟用

Anonymous said...

你好,本人是香港中文大學新聞與傳播學院一年級生. 本人正在為明年三月出版的3月號Varsity(一本由新傳系同學編採而成的英文雜誌)準備一篇關於light painting的稿件, 而本人於網上討論區看到你的作品,不知道你是否願意接受一個簡單的訪問?如果可以,請聯絡yvon_chee_suki@hotmail.com(我已經在msn add了你). 感激不盡!

SUKI