Tuesday, October 04, 2011

Industar-50U放大機鏡

我在eBay買野有一半原因係喜歡從附錢後到收郵包的這整個期待的過程. 可能現在通訊太方便了所以我地冇咗果種期待郵件的需要,唯一能重拾這種感覺的就只有等待郵包了。

於是上個月就手痕喺eBay買了好幾件與相機有關的玩具,除了提過的意外購得Nokton 35/1.4 事件中的FED Universal Turret 觀景器外還買了一部半格相機及這支Industar 50mm Enlarger Lens.

事原我買的唔知幾多手Kaiser VP6002黑白放大機時只跟一支135mm放大鏡。這135mm鏡如果用來放曬6x6甚至6x7的120非林就絕冇問題但如想放大35mm非林就有限制。於是一直有意思入翻支50mm來放曬35mm格式非林。

早前無聊地在eBay瀏覽時見到這支只買5蚊美金的Industar-50U 50mm/f3.5鏡就出手買了但運費卻是支鏡價錢嘅三倍但都算抵玩。由Ukraine寄出等咗二十日終於在尋日喺公司收到。

回家 後更系新X坑試鏡啦但搞咗成晚都focus唔到,最後上網搵到VP6002嘅Manual先知原來用50mm鏡要將個lens holder掉轉畀支50mm凹入去。終於搞到個focus就即場曬了兩張相試鏡玩得好開心,finally可以放大35mm啦。電子打印嘅相系絕對冇得 同放曬出黎嘅相比因為果D微粒嘅質感系完全兩回事。

 由Ukraine送來的郵包
 支鏡是用個黑膠筒裝著仲跟埋出世紙系80年出廠的
 發覺在eBay嘅賣家大多都如實表明產品狀態這支鏡condition還很好
 前蘇聯D產品都系設計簡單實用不花巧
 我的Kaiser VP6002
 支Industar裝上lens holder
lens holder必需掉轉方向才能準確對焦
這張舊年冬天在灣仔用GR1s+Neopan 1600拍的街景



No comments: