Wednesday, January 09, 2008

零七香港冬旅の物語:魚膾飯




酒店風雲平息之後就與Wilson走去銅鑼灣想話邏上年買隻手錶去修理但如我意料那店真的以轉手或以轉手為直口打發我。。。冇計啦又學多樣野。以下午兩點幾了肚餓到。。鼓。。鼓聲了,Wilson就帝我去了附近的一間專門買金滄魚的日式料理店吃飯。

如大多香港樓下食市一樣這店不大只有數張檯,餐牌上大多是以魚類菜式為主。紀然話係金滄魚專門店更係老虎蟹都要試下啦。。。於是就要了定食中最貴的金滄魚 膾刺身飯。的確名不虛傳D魚新鮮而又香甜幼滑絕無半點腥味,將之點豉油後與那飯大啖大啖的食好毫爽同有滿足感。。。真係要多謝Wilson又倍我通處走仲 要破費請我吃這餐。

因以三點這店是休息到傍晚先再開門但那店長小姐卻一再客氣與友善地話唔緊要我門可以繼續挫同吹水。。。這就是點解我會比究喜歡港島由以銅鑼灣,灣仔與中上環一帶。

2 comments:

Hunt Lai said...

可唔可以知道個salmon don幾錢家?好似幾好吃,係大馬好少俾咁厚身哩。

Chiewata said...

唔系salmon黎架。。。係tuna belly黎架。。。應該係百幾蚊港紙