Wednesday, January 16, 2008

零七香港冬旅の物語:水鄉風情










白灼海螺

蒜蓉蒸海蝦
薑荵炒花蟹
沙薑雞
鮮尤炒西芹
蝦醬炒西蘭花
白灼鮮蚶

魚春蒸水蛋

未黎香港前JS問我有乜野地方想去我話未去過大奧同大嶼山於是JS就安牌左帝我去大奧。一行五人約好係太子地鐵站等然後就去東誦會Lolo後再轉塔巴士要差不多45分鐘的崎嶇山路先到達大奧。我,JS同啤啤就一路入村就一路被D琳瑯滿目的小食吸印著仲停低買燒魚子幹吃。。。好好味ar.

因大傢都未食晏於是首要任務就係食飯。JS,啤啤同阿V就負責買海鮮我,TH同Lolo就四違踱影相。當海鮮買齊後就溫左間冇甘多人geh小店幫我地買D海鮮加功煮。呢餐就豐富羅有白灼海螺,蒜蓉蒸海蝦,薑荵炒花蟹,沙薑雞同主角黃花魚春兩食。。。JS與店長阿姐商議後大廚題議將那特大的魚春一半椒鹽令一半蒸蛋。。。結果前者絕後者失敗在那些果皮上令到牒魚春蒸蛋味道怪怪地。

黎大奧前冇喃過香港仲會保留到甘源汁源味的充滿水鄉風情的地方真係好舒服同吸印。。。見有一些知料話香港政府有意"美化"大奧。。。唔好搞佢啦吾該.

No comments: