Sunday, January 20, 2008

Garmin Mobile XT



我部N82以是我擁有的第二部內致GPS的Nokia手機但對Nokia的navigational software就真係不敢恭維。對Garmin的GPS Device好隱賞但又唔想帶多樣野所以一直到係道喃計點樣將Garmin搞落部N82裡便。係forum以得知有人成功將Garmin Mobile XT裝落Nokia N95與E90等Symbian S60V3手機上而且仲可以用呢D手機geh內致GPS chipset來導行但大多係hack落去的唔見得光geh.

今日下午與KK, Davidz同華D吹完水後就去左Digital Mall道hea...heahea下見到大門側邊有間買Garmin的專門店於是走埋去睇下。發現有個flyer寫著Garmin Mobile XT for multi platform就連隨問個sales哥哥, 佢話係行貨Garmin software黎geh支援Symbian, WM同Palm platform. 最正係成個軟件裝左係一張2GB的microSD入便而且仲係完全plug&play唔使經PC安裝的。真係踏破鐵鞋無覓處呢個GMXT真係岩使我啦就算遲D換番WM或Palm機到可以用。

No comments: