Wednesday, January 23, 2008

夜宴

新鮮出爐烤雞ar...
雞卑打人牙臼軟
哪你估開Riesling好把閉meh...用水壺成支上先叫毫哩嗎
當晚自己最鐘意的傑作。。。串燒三文魚

因之前答應阿媽話換過部雪櫃而一直冇做但臨去香港前有預感我D老表們係聖誕一定搞大食會所以就啦啦臨去買部650 litre的Hitachi冰廂比阿馬。而我自己就口痕問個"事頭婆"有乜微波爐好用點知佢整左部萬能爐比我。。蒸,焗,烤同微波四種功能集一機。

呢下我就開心羅吾只話吾驚半夜冇野食仲多左個大玩具可以整好野食於是試佐兩次後就膽粗粗厄左成班好友黎我家搞大食會兼搞Wii.

我整左香菇烤雞卑,烤豬肋骨,串燒三文魚,串燒培根香菇,沙律同阿媽炒geh米粉仲開支Riesling黎助慶。

No comments: