Thursday, February 19, 2009

生日。快樂

以兩年冇同佢慶祝生日因自己執着放不低只接受黑或白不肯誠認有灰的存在但始終她是我最知心的朋友我就爲佢而無耐的接受灰色。但最近從電話中聽出她被公務煩到落嗮型於是就安排了同她食餐飯慶生。

如果換咗喺以前我一定會搵間食多舊魚嘅餐廳同佢撑檯腳浮侉下但今時今日佢有便度未去過ar。多得@wilsonfkp提醒於事我買了個她喜歡white chocolate macadamia蛋糕與她上了吉隆波"秋明山"吹吹風。原來佢未上過去。

當晚餐飯就真喺不敢恭維不過那亦不是重點因有無敵靚景儭托同大家少有的有閒情輕鬆説説笑笑先重要。我呢幾年嚟真喺好少見佢笑得咁開心...........願她永遠的.....生日......快樂.

No comments: