Sunday, February 15, 2009

收買老遇着敗家仔

FED 5C Range Finder
Smena 8M
Smena 2
第一次真正接束Lomography是2007年尾好友Alfee帶我遊港島上環時順道去了Lomo亞洲總檀潮聖然後買咗部Fisheye 2同Ring Flash。但買後拍咗幾卷菲林後就擺埋一邊冇玩了直至最近俾@stellakwok 部黑鳥挑起我舗癮而再從投Lomography懐抱。

呢次再玩番我就比較投入了剿番本Lomography秘吸出嚟温習下後發現原來Lomography不剩喺Lomo果D新機原來有玩家會去搵番一D舊嘅相機嚟玩例如Lomo (Leningrad Optical-Mechanical Amalgamation)自家出產的Smena,Keiv,Fed,Zorki等USSR時期所生產的相機。呢D相機大多數是仿制德國的Range Finder或是日本出產的compact point and shoot.

知度可以咁玩後以我這老潮童性格冇乜理由會去買部通街都買到嘅LCA+嚟玩於是就著手喺網上搵舊機買終於俾我搵到兩個賣家份別要賣出Smena 8M及Smena 2。我真的開心了幾日因部Smena 8M以事進階級機種是全手動的而哪部Smena 2更是古董級數的舊機.

通過email那位Smena 2的賣家以知我喺個晤多識行情的敗家仔後又主動的送一部FED 5C的俄制Range Finder借我玩便説我満意先傾價。而當我話俾@stellakwok知後佢經言出咗呢句金句嚟形容我同嗰賣家嘅關系有如"收買佬遇着敗家仔兩個一拍即合"。

No comments: