Wednesday, February 18, 2009

Both Sides Now

第一次真正欣償Both Sides Now其實晤喺聽Joni Mitchel 原唱版本而喺聽夢劇院翻唱. 當時很喜歡首歌喺因爲兩個少女唱出她們對人生嘅一睇法但又不得不接受人生除了喜還有悲的現實界於識D晤識D之間但同時又有些僮景的複雜心事。而我自己那時亦正處於同一處境所以很有同感而喜歡。

幾年前Joni Mithcel 再次重唱她這首成名曲我有買隻CD但一直冇乜點認真聽但琴晚心血來潮剿出嚟聽嘩真喺聽到彭彭聲。事關Joni姐用佢拿低沉沙沙哋同非常smoky嘅聲音唱出一個以年過半百見盡世態對人生喜與悲都以看透但又晤喺失望或絕望又晤會話天真到有願望果種只喺輕輕的低沉細説人生的both sides now.

同一首歌同一首詞原唱者在不同年紀經過人生洗禮後再演譯原來是原全晤同feel這亦意味着我自己的人生亦有所"長進"了但我晤應該感到希墟應該慶幸。

No comments: