Friday, March 06, 2009

錯誤的第一部

今晚HKPUG班老友記搞咗個Palm OS Farewell Party歡送伴咗我哋呢班電車男十多年嘅Palm OS. 自從兩個月前Palm正式公報將不會再推出Palm OS的新機種, 取而代之的就是Palm WebOS系統後就意味著Palm OS的時代正式終結了。雖然我不能親身出席呢次盛會不過我都攞番我部Palm IIIe出嚟影下相寫番個blog趁下高興。

記得lee部嘢喺我十多年前專程去新加玻買番嚟嘅。當時買了後就與新加玻友人飯局而佢哋問起買了甚麼我説了後還被取笑....對話如下:

友: You come to Singapore buy what?
我: I came to buy Palm III
友: Palm tree!!! hey I thought Malaysia have a lot of palm trees why you come here and buy?
我: I mean I came to buy a PDA and the model is Palm III

(我從袋中攞出部機俾佢睇但好衰晤衰啱啱開度個calculator嘅程式)

友: Why you buy such a big calculator? You mean in Malaysia you cannot get calculators...jeez.

我只好傻笑因當時我亦不董解釋部Palm IIIe 能做甚麼。從始我就成爲追捧這些玩意的奴埭。

2 comments:

danRyan said...

原來星人咁聰明!

Chiewata said...

咁又唔怪得佢嘅只怪我走得太前...XDD...當時真喺冇乜人會諗到往後PDA這樣野會搞到咁大