Saturday, March 07, 2009

HOFI @ Top Hat

與拍檔兩個都晤喺好鐘意去D供應商搞嘅party因晤多想墟僞的去應酬一些人皮笑肉晤笑的去講一大堆廢話因而每次只喺客氣推咗就算. 星期三晚我哋兩個小有的出席了一位相識多年嘅朋友搞的aunching全因這位朋友是國内小有的有成意及出色的system furniture設計師只可惜每次只喺叫好晤叫座。

個party喺向Top Hat度舉辦而原來Top Hat以遷往隔兩條街的Jalan Stoner而且仲喺啱啱搬過去。新址都喺一樣一派homely cozy feel並且有個好骨子嘅小廷園不過可惜還未開放。例牌去到就摸下酒杯底睇下朋友的新作,真係幾晤錯而今次佢仲搵到個澳洲拍檔合作開發兼且包銷幾個主要地區真的希望佢今次能叫好之愈又叫座。

後話:
晤知Top Hat嘅嘢好晤好食因為我哋兩個坐到晤耐煩未開席就走咗去黃阿華度食燒雞翼歎大啤。

No comments: