Friday, March 13, 2009

與貴族的邂逅


Leica送飯....夠唔夠豪....XDD


試拍#1
試拍#2

呢兩日個天陰陰咁搞到個人悶悶於是今日晏晝就約咗@davidz與@lokgotz喺Bukit Kiara Equestrian Club度食午飯. @lokgotz竟然靜雞雞冇通知下帶咗個貴族嚟同我哋共進午餐真喺開心死我當即悶氣全消。

所指的貴族並不是甚麼皇親國慼而喺相機中的貴族Leica M8,當@lokgotz從包包裡羅出嚟時真的被佢迷到因實在太索啦。我即刻打蛇隨棍上問可否借玩一個週末@lokgotz一口答應....開心死因為能擁有這貴族兩三天我真喺畢生難求。。。相信好多拍友不會反對我咁講.

No comments: