Tuesday, March 10, 2009

Holga Fisheye X Ricoh GX200

自從得知我部GX200可以接上Holga Fisheye後就非常興奮便四處找尋資料睇下點樣接同時需要D乜野部件。花咗近兩個星期研究終於知到點搞同要D乜後就再化多兩個星期先收集齊所需要的部件。

首先就喺要買到GX200嘅adaptor set HA2而這是最難搞的因多數authorised dealer都唔肯齋賣個adaptor而要連埋conversion lens先肯. 於是冇計為有打電話去Ricoh總代理去問而佢哋嘅Customer Service真喺值得讚因為真喺好幫手。總代理職員問我會去便間AD然後叫我到後打電話卑佢而佢就直接叫個AD一定要賣個adaptor卑我。

Adaptor到手後就連隨同間店訂埋隻43-46mm轉接環跟手上網從Lomography International網購個Holga Fisheye Adaptor當然仲有collateral damage嘅就喺搭多隻Colour Flash同埋庇Smena 8M用嘅PC hotshoe 連接線。

當所有野嚟齊後搭落部GX200度好鬼靚囉而且D相影出嚟都幾好幾唔錯。。滿意。同場加影的喺支鏡亦可通過唔同轉接環份別用喺部海鷗205A同部Ricoh 300S度。

3 comments:

Ronnie said...

你好
請問gx200可以裝什麼裝備?
LC1 DW6 HA2 TC1
還有什麼
我是新手

THANKS :)

Chiewata said...

除了這holga你可嘗試買Ricoh為GX200推出的闊景鏡及tele鏡除此還可用HA2接上紅外線鏡來拍很好玩的

Ronnie said...

闊景鏡是可變成超廣角19mm的DW-6嗎?
tele鏡是什麼?
紅外線鏡又是什麼?
可以請你幫我詳細介紹一下嗎?
holga?就是這個fisheye嘛?
你有型號可以告訴我嗎?

還有我們可以通MAIL嗎?交個朋友 :)
liuyinjung@gmail.com
因為我會每天收信
thanks :)