Thursday, May 21, 2009

即食黛安娜

即影即有相機吾喺乜嘢新鮮嘢以經有咗好耐而一直做龍頭的喺Polaroid。但自從Polaroid停產咗之後就淨番Fuji Film的Instax喺度獨撐即影即有市場了。而近幾年的復古風狂吹下即影即有又受到一衆潮人追捧而Fuji Instax喺列中那可愛的Instax Mini現時就最受歡迎。

這股instant風終於吹到潮人相機社Lomography啦,一年前以有風聲話説Lomo將會出部Instant相機當時好多猜Lomo會買咗Polaroid嘅instant版權但最後經過一倫喘測後原來Lomo喺選咗用Fuji嘅Instax系統出咗首部instant accessory俾佢部王牌Diana F+.

呢部Lomo首個instant產品叫Diana Instant Back+, 顧名思意就係一部接上Diana F+主機的instant back而底片就喺用Fuji Instax的那卡片size Instax Mini。

No comments: