Friday, May 08, 2009

潮記上山下海團之英式客棧

咁大個人都未去過英國而我去過最英國的地方就係金馬倫的The Smokehouse自從第一次見過後就非常喜歡所以每次去都會去探下呢位老友記。The Smokehouse或正式名字是Ye Olde Smokehouse是建瘀1939年由一位英國人所建造原意是樣思鄉的英殖時期的英藉expatriate有個地方一解鄉愁。成間酒是用英式Tudor Style所建做而裏面的家私甚至擺設都是非常英式及見主人的心思與品味因好擺設都是些要花心思時間才能收集到的。全間酒店只有十六間套房而每間在間格及設計擺設都喺晤同與那些一式一樣的酒店是完全吾同。

這次重遊金馬倫就一定會帶@wilsonfkp去Smokehouse睇睇而仲食埋晚飯兼飯後飲嘢hea到好夜都吾咁願走。事縁小弟未出發前就以經booked咗一間叫Bala's Chalet的旅館亦是英式setting但房間就真喺簡陋到冇得再簡陋於是兩人決定忍痛(因實在很貴)都要第二晚試下入住Smokehouse。所以食完晚飯就立刻booked房俾錢以因是閑日所以有房間提供。

我們兩各佔一間套房而@wilsonfkp住的Warwick還是真正套房呢是房中有房的而我入住的Glenlee就是間大套房除了張four post queen size床還有個小遍廳放咗兩張很antique的疏化。這房真是我住過最有味道的一間非常喜歡很想住多幾晚。値得一提是這酒店的大堂是似一間大屋的客廳多過似lobby而且有Wifi共應晚間還可叫杯嘢一路飲一路tweet好過癮。

後話:
寫完呢個blog後先醒起Smokehouse個非常迷人的花園有個牌喺咁寫:

"........a distant rumour of a long forgotten garden......."

Please enjoy our award-winning gardens. Take a picture, bring home some lovely memories.....
But, please, do not pick the flowers or step on them. Do not leave anything behind, except your foot-prints. Thanks the almighty for all things beautiful! Be happy!

咁嘅氣量與胸襟好過擺D實Q喺度狐假虎威.

No comments: