Friday, May 22, 2009

人潮我又潮咖啡熱潮

Alessi 出咗一套佢D得意之作嘅miniature好鬼死靚同Q架
大老Alessi搞乜鬼㗎個french press一D都晤型嘅
都幾有意思嘅兩隻Bodum嘅玻璃french press
Bodum's Columbia Coffee Press

爛知整咁喺office度afternoon tea

我喺個跟風怪睇咗幾集陳豪嘆咖啡又撩起條筋想學人咁嘆咖啡,番到office喺茶水間搵我以前用開嘅french press點知搵到後發覺個玻璃壺以經崩咗,問下同事原來喺清潔阿姐整崩咗。於是在玩到冇嘢玩的上個星期就走咗去搵個french press嚟玩,一心諗住買Alessi嘅french press點知搵嚟搵去到最後搵到但可惜Alessi嘅french press一D都晤似Alessi的設計。

冇計啦轉透Bodum的懷抱,揀黎揀去最後都喺放棄晒D有玻璃嘅壺揀咗隻全不銹鋼的Columbia Coffee Press,喺french press的一種variant但呢隻嘅設計喺有D保温功能嘅。

No comments: