Monday, February 19, 2007

Aluminium foil里的思鄉解藥


六日的各樣美食雖然係好正但我的思鄉病以開至發作﹐吾只係我VT都一樣。。。。。甘飛機一起飛無幾耐就聞到nasi lemak被加熱的味道。。。好有回到家的感覺阿。在萬搬等待只後終於個空姐黎到﹐我即刻用馬來西亞式英語同個姐姐閑話家常甘order佐份nasi lemak同ice lemon tea﹐聽到D鄉音好warmth阿。


我好快甘食完盒飯。。。老實講盒nasi lemak以我的評價為so so咋不過真係可以解鄉愁羅。我對VT講呢盒用aluminium foil裝著的飯其實吾只係思鄉解藥仲係一個國家﹐因在三萬尺的南中國海上空呢盒飯就係我同我的祖國最真實的連係。


No comments: