Sunday, February 18, 2007

名店倉



三地旅程開始前兩個星期係個飯局道同個friend講起甘大家就share下D掃貨info,她就有提到係香港的東涌有個新商場有好多branded factory outlet係掃貨新埔點。


甘今次趁著係香港的兩日就去explore下羅﹐由中環MTR站坐東涌線到最後一個站落車就係東涌新市鎮全程大蓋三十分鐘。連著個MTR站就係我個friend講的商場叫“名店倉” Citygate, 靜係聽個名就知間野係做勿架啦。。。。。“名店倉”即係名牌商店貨倉羅又名factory outlet。原來呢間商場徐佐basement間supermarket同一D食市之外全部都係名牌的factory outlet黎架。


係呢道有adidas, nike, billabong, esprit, giordano, vivien tam, timberland, columbia 同好多其它的名店多到我吾記得甘多。我哋三個係呢道磨佐成日連午餐同下午茶都係呢道搞惦﹐我係timberland掃佐三件杉一條褲﹐係columbia買佐對casual鞋成為HKD179都吾使RM100.


甘究竟D野有幾底買呢﹐以timberland & esprit為例全場五折然後如果買上五樣野仲有多八折。我番黎去mid valley的timberland睇到我買的杉仲係買僅regular price架﹗﹗﹗

No comments: