Sunday, February 18, 2007

末代大牌檔﹕增輝



上個星期六下晝我係深圳搭輕快跌由羅湖去尖東 meet 阿Alfee, 拒帶我去尖沙嘴同旺角走訪幾間好有規模的買懾影器才的店﹐我終於買到我要的器才。然後大蓋8pm我哋就去到位於深水步的一間叫“增輝”的大牌檔道食晚飯。我哋一行成十幾個人叫佐十幾道菜﹐D菜式大多我都無食過味道好正。聽講呢一類的大牌檔係香港係買少見少﹐而呢檔可能係末代的了。真吾明呢D甘有地方風味的食市點解吾好好保留同推擴呢﹖飯後我哋仲去佐一間樓上cafe道繼續吹水。
oh yes 同抬食飯的仲有三位HK podcast界的名嘴而其中兩位仲係靚女名嘴添。


No comments: