Friday, February 16, 2007

跨國婚禮


上星期五凌晨3﹕30我就出門開始了為出席一個跨國婚禮的6日橫跨3地的精彩旅程。我門一行4人連新郎哥係KL飛去奧門然後由澳門坐船去蛇口再轉車去深圳停留3日為參加Ralph & Suki的婚宴。

星期一就我﹐VT & Jacky三人係深圳坐直通車由羅湖直入尖東再轉的士過海去我哋下扇在彎仔的酒店。甘我哋三個就係HK玩兩日然後係星期三係HK港澳碼頭坐水力船去澳門再轉機番KL。整個行程就如Discovery Channel 的 Globe Trekker 甘上下。。。

好鬼累阿。。。。不過又好鬼開心因除了飲到Ralph的喜酒我又可以同HKPUG班friend聚一聚﹐事關係星期六我其實以隻身由深圳落HK會HKPUG班friend仲玩到成2am先由旺角坐巴士去皇崗過關再係皇崗坐的士番深圳的酒店。

No comments: