Monday, February 02, 2009

撈生-馬來西亞華人獨特年菜

馬來西亞的華人每年農歷新年都與全世界的華人或中國人一樣會大事慶祝新一年的來臨並希望新一年會有新氣象祈求能帶來好運令生活更好。而慶典中不少得的一環就是食與家人食與親友食與生意伙伴食而檯上不少得的又事些好意頭的年菜。每個地方都會有他們自己特色的年菜而大馬亦不例外有一道其它地方冇的年菜就事"魚生"或叫"撈生"。
這道菜其實是冷盆更貼切的是沙律伴生魚片。材料是各樣蔬瓜果的絲例如蘿白,金筍,青瓜,薑,柚子肉,雪梨,礳碎的花生,之麻,一些preserved咗嘅蔬果及生魚片。調味方面亦很sophisticated有酸甜梅醬,五香粉,花生油(新派的以冇用因怕油利),胡椒粉及柑桔汁。而最後及我個人應爲最重要的靈云材料就是那炸得香脆的麵粉薄脆。
點食呢?.....有五千年華夏文明喺後面岌住一定晤可以好似我做沙律咁莎哩龍重當然過程有睇頭。現時如果喺一些高級數嘅中餐館就非常好睇的因服務員首先上個大盆載住些基本材料即所有蔬瓜果絲。然後一個比較senior嘅服務員會售先榨些柑桔汁落D蔬瓜果絲上邊說"大吉大利"。再嚟就喺把五香粉灑上邊説"五福臨門",把酸甜梅醬淋上時説"甜甜蜜蜜",再把金黃薄脆灑上説"金銀滿屋",將一些柑桔汁與胡椒粉將魚片撈匀擺上所有材料上時説"年年有魚"。最後每位客人會起身攞起公筷然後一齊撈生一邊輪流説些吉利説話而且撈得越高越好。
不要以為這是一道做show嘅年菜其實喺好好食傢我好鐘意食阿媽都鐘意傢尋日先講想食而俵姐尋日就帶咗佢去食....好明顯生我不如生碟魚生仲好....hahaha....祝各位新年進步萬事勝意。

3 comments:

Anonymous said...

Looks nice n yummy

Anonymous said...

Looks nice n yummy

Chiewata said...

Yes it is very delicious indeed... XD